De club van 50

De "Club van 50” is een hernieuwd initiatief van MHC Heesch.

Deze "Club van 50” bestaat uit vrienden, sponsoren, leden, ouders en trouwe supporters van MHCH die iets extra’s willen doen voor onze vereniging. Zij betalen jaarlijks €50,- aan MHCH. Deze gelden worden vervolgens beschikbaar gesteld voor de realisatie van projecten, waarvan de gehele vereniging plezier heeft en die zonder deze steun niet of slechts gedeeltelijk haalbaar zouden zijn. Te denken valt aan zaken die normaal buiten de begroting van de club vallen, zoals een speeltoestel/veld, speciale trainingsmaterialen, ver/aanbouw clubhuis, terrasuitrusting, jeugdfaciliteiten etc.

Als tegenprestatie krijg je een naamsvermelding op het "Club van 50 bord” in het clubhuis, een vermelding op de website en op de Lisa App, inspraak op de te besteden gelden van de Club van 50 en bovendien, eeuwige roem!

Daarnaast ben je van harte welkom op de jaarlijkse gezellige feestavond tezamen met onze vrijwilligers op het einde van het seizoen. Op die avond vermelden we wat er dat jaar gedaan is/wordt met de opbrengst van de Club van 50. Ook krijg je ieder jaar in de winterstop een uitnodiging voor een interessante themabijeenkomst. Gezellig, gemoedelijk en vrijblijvend discussiëren en borrelen met elkaar.

Door middel van een speciale app groep wordt je regelmatig geïnformeerd. Deelname hieraan is natuurlijk ook vrijblijvend.

Verzoek tot betaling vindt één keer per jaar plaats, gemakkelijk door middel van een ‘tikkie’ of automatische incasso. De betalingsovereenkomst geldt tot wederzijdse schriftelijke opzegging voor 1 januari van ieder jaar.

Meld je aan door het aanmeldformulier hieronder ondertekend ingevuld terug te sturen naar sponsorcommissie@mhch.nl of naar:

MHCH
T.a.v. de sponsorcommissie
pa Heelwijkstraat 28

5384AS Heesch

Of stuur een mail met je gegevens naar
vice-voorzitter@mhcheesch.nl

Aanmeldformulier Club van 50

Hierbij meld ik mij aan als lid van "De club van 50”. Ik steun hiermee MHC Heesch voor de komende jaren tot wederzijdse schriftelijke opzegging voor 1 januari van ieder jaar. Ik zal elk jaar, nadat ik een tikkie of verzoek tot (automatische) betaling heb gekregen, € 50,- overmaken op het bankrekeningnummer

Ten name van Mixed Hockey Club Heesch

o.v.v. "Club van 50” en mijn naam

Naam:………………………………..